شما می توانید از کارواش بخار برای تمیز کردن شیشه، اثاثه یا لوازم داخلی خودرو، فرش، چرم، چرخ ها، کباب پز، دیوارهای در و موارد دیگر استفاده کنید. کارواش بخار یک ابزار عالی برای ارائه خدمات جزئیات خودکار است زیرا تمیز کردن ماشین را سریع و کارآمد می کند. ما یک کارواش بخار تجاری درجه یک را ارائه می دهیم. بخارشوی ما کثیف ترین فضای داخلی خودرو را تمیز می کند و بهترین بخش در مورد آن باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. همانطور که می‌دانید جزئیات خودکار بسیار کار سختی است، بنابراین اگر بتوانید زمان‌های جزئیات را بدون برش دادن کاهش دهید، می‌توانید جزئیات بیشتری از خودروها را در هفته انجام دهید و درآمد بیشتری کسب کنید! حتماً برس موی اسب ما را برای کارواش بخار ما بررسی کنید که برای استفاده در ترک‌ها و شکاف‌های داخلی خودرو، دریچه‌ها و سایر قسمت‌های حساس در فضای داخلی خودرو عالی است.

شما می توانید از کارواش بخار برای تمیز کردن شیشه، اثاثه یا لوازم داخلی خودرو، فرش، چرم، چرخ ها، کباب پز، دیوارهای در و موارد دیگر استفاده کنید. کارواش بخار یک ابزار عالی برای ارائه خدمات جزئیات خودکار است زیرا تمیز کردن ماشین را سریع و کارآمد می کند.

کارواش های بخار متفاوت از هر روش دیگری که ممکن است استفاده کنید تمیز می کنند. به همین دلیل، آنها اغلب تنها ابزاری هستند که از شر لکه ها و کثیفی خلاص می شوند که هیچ چیز دیگری به آنها دست نمی دهد.

یک کارواش بخار به سادگی از آب لوله کشی ساده (یا بهتر است آب مقطر) استفاده می کند که آن را تا دمای بیش از 212 درجه فارنهایت/100 درجه سانتیگراد گرم می کند و تحت فشار از طریق یک نازل خارج می شود.

http://carwash20boxar.toonblog.ir/