انصاف نیوز با معرفی اولین دستگاه تمیزکننده بخار متحرک درجه یک تجاری که مخصوص کارواش مناسب است ، پیشگام است. بخار تولید شده توسط به اندازه کافی گرم است که می تواند چربی و خاک را از بین ببرد ، فشار کافی برای تجزیه خاک ایجاد می کند و به اندازه کافی ملایم است و به سطح آسیب نمی رساند. در کمتر از زمان شستشوی اتومبیل سنتی ، بخار شوی موبایل فورتادور نه تنها وسیله نقلیه شما را به طور کامل شستشو می دهد ، بلکه باعث تمیز شدن فضای داخلی و نوسازی قطعات موتور چرب از نو می شود. همچنین می تواند به سخت ترین فضا ها و اتصالات برسد که در غیر اینصورت با یک واشر فشار کاملاً غیرقابل دسترسی هستند.

ما لوازم جانبی متنوعی داریم که از شستشوی اتومبیل همراه شما تعریف می کنند. از شلنگ ها و اسلحه های با طول طولانی ، تا برس های مخصوص جلا و بطری های اسپری موم و درخشش اضافی.

حفاظت از محیط زیست همان چیزی است که باعث طراحی هر یک از محصولات ما می شود. دستگاه کارواش بخار با تولید کمتر از یک گالن آب ، بخار کافی برای تمیز کردن سطح ماشین تولید می کند ، و فاضلاب کمی روان می کند. علاوه بر این ، قابلیت ضد عفونی کننده بخار خشک بخار ، نیاز به مواد شیمیایی را به حداقل می رساند و بقایای مضر موجود در زباله های طوفان را به شدت کاهش می دهد.

با تمیز کردن فاضلاب ، نه تنها در خرید مخزن ذخیره صرفه جویی خواهید کرد ، بلکه از جریمه های سنگین مقررات فاضلاب نیز جلوگیری می کنید. علاوه بر این ، با استفاده از پاک کننده های شیمیایی کمتر ، پس انداز حاصل از خرید مکرر محصولات شیمیایی را جمع خواهید کرد. سازگار با محیط زیست و در دراز مدت مقرون به صرفه ، قیمت کارواش بخار ابزاری مطمئن برای یک تجارت پایدار است.