مطالعات نشان می دهد بیش از نیمی از تصادفات رانندگی در طول شب به دلیل دید کم رخ می دهد. مه چراغ های جلو و جلوپنجره کثیف خطر جدی ایمنی دارد. آیا خانواده شما ایمن هستند؟ با استیم سیاتل از خانواده خود محافظت کنید. با استفاده از آخرین فن آوری های تمیز کردن همراه با قدرت و خلوص بی نظیر بخار ، ما به سرعت و به طور موثر هرگونه آلودگی ، لکه ، چربی و بو را از بین می بریم - بنابراین با اطمینان از ایمن بودن شما و عزیزانتان می توانید آرام باشید.

بخش کارواش بخار در ایتالیا به سرعت در حال رشد است. کارآیی سرویس و توانایی احترام گذاشتن به محیط به طور همزمان ، سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده و مراکزی که از این سیستم استفاده می کنند چند برابر هستند. برای کسانی که علاقه مند به جستجوی اطلاعات مربوطه هستند ، ما می خواهیم روشن کنیم که چه کسی اولین استفاده از بخار را برای تمیز کردن اتومبیل در ایتالیا معرفی کرد.

یک کارواش جدید اخیراً در ، یک دهکده فرعی از یک جزیره مشترک المنافع ایالات متحده در اقیانوس آرام افتتاح شد. این جزیره سایپان نام دارد و جمعیت آن فقط 48000 نفر است. نشریه ، ناظر بر کلیه جزایر ماریانا ، که سایپان بزرگترین آنها است ، گزارش می دهد که شستشوی جدید سازگار با محیط زیست در ماه گذشته افتتاح شده است.

صاحب شستشو گفت که برای پاک کردن فضای داخلی و خارجی یک وسیله نقلیه ، فقط یک گالن آب به فناوری نیاز دارد. این فقط با توجه به میزان آب مصرفی راننده متوسط ​​برای شستن وسیله نقلیه شخصی خود در محل رانندگی ، یک گزینه سازگار با محیط زیست نیست. همچنین با توجه به اینکه فناوری تمیز کردن بخار برای تجهیزات الکترونیکی موجود در داخل اتومبیل و رنگ ظریف بدنه ایمن است. رئیس این شرکت همچنین گفت: فن آوری تمیز کردن کارواش بخار می تواند بوهای بد را از بین ببرد.