تمیز کردن با کارواش بخار یک فناوری مراقبت از ماشین موثر و مقرون به صرفه است که بدون مصرف مقدار زیادی آب در این فرآیند، نتایج عالی را ارائه می دهد. دستگاه‌های کارواش بخار می‌توانند صدها گالن آب در هر چرخه شست‌وشو بخورند، اما تمیز کردن با بخار آب آنقدر فشرده نیست.

به جای استفاده از مقادیر زیادی آب برای تمیز کردن خودرو، دستگاه کارواش بخار فشار بالا را ارائه می دهد. کثیفی سطح، گریس، کثیفی، گرد و غبار جاده و سایر موارد ناخواسته را از ماشین شما دور می کند. علاوه بر این، بخار آنقدر در از بین بردن کثیفی روی ماشین موثر است، به طوری که دیتیل شما برای شستن کثیفی ها به سختی به محصولات پاک کننده شیمیایی نیاز دارد. کارواش بخار به سادگی پیوند چسب بین خاک و سطح ماشین شما را می شکند، بنابراین اولی به سادگی از ماشین خارج می شود. هیچ راه بهتری برای آماده کردن ماشین خود برای کار واکس زدن یا پولیش کردن وجود ندارد تا اینکه آن را از بالا به پایین با کارواش بخار تمیز کنید.

https://www.colcampus.com/eportfolios/42933/carwash

با استفاده از سرویس کارواش بخار سیار، خودرویی کاملاً براق، ضدعفونی شده و تمیز خواهید داشت که هیچ گونه مواد شیمیایی یا رواناب های سمی به آن یا طبیعت آسیب نمی رساند. اگر می خواهید دست اول نتایج درخشان را تجربه کنید، فوراً قرار ملاقات خود را با برنامه ریزی کنید! و اگر می‌خواهید از اخبار صنعت، معاملات، ویژه‌ها و موارد اضافی ما مطلع شوید، در خبرنامه ماهانه ما ثبت‌نام کنید.

تمیز کردن کارواش بخار تمیز کردن انعطاف پذیر با استفاده از اصل تخریب حرارتی بخار است، با بخار ملایم به سطح ترکیب ماشین کثیف متصل می شود، نرم، تورم، جدا می شود و سپس یک پارچه تمیز باقی مانده کثیفی و کمی از بین بردن لکه آب. تمیز کردن کارواش بخار به تمیز کردن شکاف محافظ رنگ کمک می کند و محتوای کم آب بدون آسیب رساندن به مدار می تواند به طور موثر موتور ماشین، داشبورد، تهویه مطبوع و سایر قسمت های دهان را تمیز کند. در حالی که کارواش بخار عجله، در حالی که خشک، یک فرآیند را می توان با موفقیت به پایان رسید تمیز کردن اتومبیل، عملیات ساده تر و سریع تر.