خدمات تمیز کردن کارواش بخار موتور ما برای هر دو اتومبیل و موتور سیکلت ایده آل است. اگر ایمن ترین روش تمیز کردن موتور را می خواهید، این سرویس برای شما عالی خواهد بود.

ما از یکی از قوی ترین دستگاه های کارواش بخار شوی دنیا به نام اپتیما استفاده می کنیم. به اندازه کافی قوی است که خاک، کثیفی، گریس، روغن و غیره را پاک کند اما به اندازه کافی نرم است که به چیزی آسیب نرساند.

سرویس تمیز کردن کارواش بخار موتور بخش بالا برای تمیز کردن دقیق معمولی مناسب است تا ظاهر محفظه موتور را تازه کند

سرویس کارواش بخار موتور برای حذف روغن موتور برای بازرسی نشت روغن مناسب است.

شستشوی خودرو با بخار تکنیک استفاده از کارواش بخار car wash برای سهولت در فضای باز و داخل خودرو است. برای مدت طولانی، بخار به دلیل اثربخشی و قدرت ضدعفونی کنندگی، یک چیز مهم در شرکت نظافت بوده است. امروزه بخار به یک دارایی در حال توسعه برای شرکت شستشوی خودرو تبدیل شده است.

بخار تولید شده با استفاده از کارواش بخار به اندازه کافی داغ است تا هر گونه چربی را از بین ببرد و سن خاک باعث ایجاد فشار کافی برای قطع گرد و غبار می شود و به اندازه کافی ملایم است که به سطح آسیب نرساند.

در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به شستشوی معمولی خودرو، کارواش بخار اکنون نه تنها وسیله نقلیه شما را به طور کامل شستشو می دهد، بلکه داخل خانه را نیز ضد عفونی می کند و اجزای روغنی موتور را دوباره بازسازی می کند.

حتی می‌تواند به تنگ‌ترین فضاها و اتصالاتی که در هر حالت دیگری با ماشین لباسشویی تحت فشار کاملاً غیرقابل دسترسی است برسد.