کارواش بخار زاگرس با معرفی اولین بخارشوی سیار درجه تجاری که به طور خاص برای شستشوی ماشین طراحی شده است، پیشرو است. بخار تولید شده توسط بخارپزهای فورتادور به اندازه کافی داغ است تا هر گونه چربی و خاک را از بین ببرد، فشار کافی برای تجزیه کثیفی ایجاد می کند و به اندازه کافی ملایم است که به سطح آسیب نرساند. کارواش بخار متحرک زاگرس در زمان کمتری نسبت به یک کارواش سنتی، نه تنها وسیله نقلیه شما را کاملاً شستشو می دهد، بلکه فضای داخلی را نیز ضد عفونی می کند و قطعات چرب موتور را دوباره بازسازی می کند. حتی می تواند به تنگ ترین فضاها و اتصالات نیز برسد که در غیر این صورت با یک واشر فشار کاملاً غیرقابل دسترسی هستند.

ما لوازم جانبی مختلفی داریم که کارواش سیار شما را تحسین می کند. از شلنگ‌ها و تفنگ‌های طولانی گرفته تا برس‌هایی برای لکه‌های سخت و بطری‌های اسپری برای موم و درخشندگی

کارواش بخار به تمیز کننده ها و خرده فروشان خودرو اجازه می دهد تا تجارت خود را در جاده ها پیش ببرند. این سیستم همه کاره راحت به مشتری این امکان را می دهد که هر جا و همه جا را بدون هدر رفتن آب بشویید و تمیز کند.

حفاظت از محیط زیست چیزی است که طراحی هر یک از محصولات ما را هدایت می کند. بخارشوی فورتادورکارواش بخار برای تولید بخار کافی برای تمیز کردن سطح خودرو، کمتر از یک گالن آب مصرف می‌کند و فاضلاب کمی منتشر می‌کند. علاوه بر این، قابلیت ضدعفونی بخار بخار خشک نیاز به مواد شیمیایی را به حداقل می رساند و به شدت باقیمانده های مضری را که می تواند به زهکش های طوفان ما برسد، کاهش می دهد.

با وجود تقریباً هیچ فاضلابی برای تمیز کردن، نه تنها در هزینه خرید مخزن ذخیره صرفه جویی می کنید، بلکه از جریمه های سنگین قوانین فاضلاب نیز جلوگیری می کنید. علاوه بر این، با استفاده از پاک کننده های شیمیایی کمتر، از خرید مکرر محصولات شیمیایی پس انداز خواهید کرد. کارواش بخار که در درازمدت دوستدار محیط زیست و مقرون به صرفه هستند، ابزاری مطمئن برای یک تجارت پایدار هستند.