برای متخصصین شستشوی اتومبیل ، زاگرس مجموعه ای از تجهیزات را جهت پیشرفت در کارواش ارائه می دهد. کارواش بخار خانگی نشان دهنده انقلاب واقعی امروز میباشد.

بخار عملی ، زیست محیطی و سریع است.

تجهیزات شستشوی دست ما صرفه جویی قابل توجه اقتصادی و همچنین استفاده های بسیار مناسبی را ایجاد می کند. هر روز شرکت های بیشتری به سوی استفاده از این فناوری جدید می روند و به شستشوی ماشین بخار اعتماد می نمایند .

کارواش بخار بسیار مفید در کارواش های سنتی ، زمینه را برای ابتکارات جدید تجاری هموار کرد.

همراه با سیستم ازن باعث می گردد مشتری تجربه منحصر به فرد و کارکرد حرفه ای بیشتری داشته باشد.

دستگاه های شستشوی اتومبیل بخار قابلیت های بخارپزهای معمولی و سیستم های شستشوی برق را ترکیب می نمایند و یک راه حل مناسب برای ساده سازی برنامه های تمیز کردن اتومبیل ارائه می دهند. به صورت سنتی ، واشر فشار اتومبیل دارای سطح فشار زیادی میباشد که می تواند بر رنگ خودرو تأثیر بگذارد و به نمای بیرونی خودرو صدمه وارد سازد . بخارپزهای بخار فاقد قدرت پاک کردن رسوبات خاک بودند. این عمل منجر به راه اندازی ماشین های شستشوی اتومبیل همراه با دمای بالای بخار ، دبی پایین و فشار متوسط ​​می گردد.

واشر فشار اتومبیل امروزه به طور فراوان به وسیله متخصصان نظافت خودرو و دارندگان وسایل نقلیه جهت نگهداری از فضای بیرونی خودرو و نگهداری از آنها در شرایط عالی استفاده می گردد . این وسیله های شستشوی فشار بخار برای نگهداری ناوگان عالی میباشند . پیکربندی های چرخ دار حرکت فشار شستشو به اطراف را راحت می نماید . این محصولات شستشوی ماشین سیار به ذوب شدن یخ و برف که در زمستان روی وسایل نقلیه جمع می شود نیز کمک می کند.