یکی از رایج ترین کاربردهای کارواش های بخار در سرویس های کارواش است. استفاده از این تجهیزات در بازار خودروها و موتورسیکلت ها مزایای مربوطه مانند کارایی ، کیفیت و صرفه اقتصادی را ممکن می سازد. همچنین ، برای نظافت داخلی و خارجی وسایل نقلیه می توان آنها را با استفاده از تمام تکنولوژی تمیز کردن بخار انجام داد.

برخی از مزایای کارواش بخار را بررسی کنید:

کارواش بخار بر سطح خودرو یا موتورسیکلت تأثیر نمی گذارد ، زیرا هیچ واکنش شیمیایی مانند سایر روش های شستشو وجود ندارد. بخار مستقیماً روی خاک عمل می کند و آن را از سطح جدا می کند ، بنابراین می توان آن را به راحتی با کمک یک پارچه خشک میکروفیبر پاک کرد.

این حالت شستشو علاوه بر اینکه کارواش بخار فقط به خاک می رسد ، درخشندگی بیشتری را به ارمغان می آورد ، رنگ روشن تری دارد و منحنی ها و ارتفاع سطح خودرو را برجسته می کند - نتیجه قابل توجهی برای سایر انواع نظافت. این اثر حتی در قطعات فلزی نیز اتفاق می افتد که به درخشندگی بالاتری می رسند و ظاهری شبیه به آن جلا داده شده است.

استفاده از کارواش بخار مزایایی مانند کاهش زمان شستن ماشین یا موتورسیکلت را نیز به همراه دارد. با تمیز کردن بخار ، کل فرایند سریعتر می شود. به عنوان مثال ، در یک ماشین متوسط ​​، فقط 20 دقیقه برای تمیز کردن با کارواش بخار صرف می شود.

با استفاده از کارواش بخار ، امکان تمیز کردن داخل خودرو مانند روکش ، قطعات پلاستیکی و حتی موتور نیز وجود دارد. همه اینها بدون آسیب رساندن به خودرو.

کارواش بخار زاگرس