با رواج خشکسالی در سراسر جهان ، ما باید هنگام شستن اتومبیل خود در مصرف آب صرفه جویی کنیم. دستگاه برای شستشوی فضای داخلی و خارجی خودرو کمتر از 4 لیتر آب مصرف می کند ، در حالی که هنگام استفاده از لوله شیلنگ آب معمولی ، بیش از 100 لیتر آب مصرف می شود.

دستگاه برای کسانی که مایل به راه اندازی کارواش سیار تلفن همراه هستند ایده آل است. این دستگاه قابل حمل ترین و جمع و جورترین در کلاس خود در صنعت است و فقط 29 کیلوگرم وزن دارد. این می تواند در پشت یک هاچ بک کوچک قرار گیرد و هزینه های شروع کار را برای کارآفرین پایین نگه دارد. به طور استاندارد با 25 پیوست و لوازم جانبی عرضه می شود.

می تواند بدنه خودرو ، رینگ ، موتور و روکش مبلمان را تمیز کند. هنگام شستن ماشین با بخار خشک ، آب از بین نمی رود. این بدان معنی است که می توان ماشین ها را در داخل منزل ، گاراژها ، کارگاه ها یا نمایشگاه های نمایندگی شستشو داد.

قبل از شروع بخار خشک ، عملکرد بخار مرطوب نیز برای شستشوی آلودگی های سنگین در دسترس است.

اگر رنگ اتومبیل شما در برابر شستشوی ماشین در اثر فشار آب مورد استفاده در ایستگاه های شستشوی ماشین آسیب پذیر است یا شما به راحتی از مکانیسم های معمول شستشوی ماشین راضی نیستید ، شاید اکنون زمان انجام سوئیچ بزرگ است.

آخرین فن آوری موجود در بازار کارواش بخار است که دارای چندین مزیت است. این از جت های بخار استفاده می کند که بخار تحت فشار را ایجاد می کند ، اگر به درستی روی ماشین استفاده شود. چیزی که این جت های بخار را کاملاً خاص می کند این است که آنها با اثرات مرطوب کننده ضدعفونی کننده و ضدعفونی کننده ماشین تمیز می کنند.

دو مورد از مزایای اصلی شستشوی اتومبیل با بخار ، صرفه جویی در مصرف آب و محیط زیست است که به نوبه خود به مرکز شستشوی ماشین کمک می کند تا در هزینه های ماهانه صرفه جویی کند. در مقایسه با شستشوی معمولی که از آب زیادی برای شستن یک ماشین استفاده می شود ، فناوری شستشوی ماشین بخار فقط به یک گالن آب برای شستن یک ماشین نیاز دارد. برخی از مدل های کارواش بخار موجود امروزه بسیار متحرک هستند زیرا می توان آنها را به هرجایی منتقل کرد و استفاده از آنها با کارایی و کارایی بیشتر بسیار ساده است.